Уимбълдън: Историята се променя, традициите остават.
Уимбълдън е най-стария турнир от Големия шлем, водещ началото си в далечната 1877 г. Това е единствения турнир от Шлема, който се провежда на трева.
За повечето тенисисти, Уимбълдън си остава най-престижния тенис турнир, като титлата от него не може да бъде сравнявана с никоя друга.
Тази година до отличието достигна Новак Джокович, който побеждавайки на финала южноафриканеца Кевин Андерсон, спечели 4-тата си купа от турнира.
Точно за тазгодишния турнир, агенция McCann London реализира специална кампания, целяща да покаже приемствеността и традициите, така характерни за Лондонския турнир.
Около всички кортове на Уимбълдън, McCann разположиха специално подготвени постери, показващи големите звезди на турнира в ретро-обстановка.
Разбира се, челно място е отредено за 8-кратния победител в Уимбълдън – Роджър Федерер. Постерът на Федерер е в стила на печатните реклами от Викторианската епоха, и е изработен от Philip Harris.
Не по-малко интригуващ е постера на Серена Уилямс, рисуван на ръка от Bob Venables.
Творчески директори в McCann London Rob Webster и Алексей Бервиц заявиха: “Уимбълдън е турнир, който не само празнува историята си, а активно се опитва да я подобрява, година след година. Тези реклами показват това усещане, споделено от играчите и треньорите.”