Брандинг на малък бизнес. Вдъхновяващи примери. ELO Soaps.

В повечето учебници по брандинг, срещаме примери за успешни кампании на брандове като Coca Cola, Nike, Adidas …

Но има достатъчно примери за успешен брандинг на компании от малкия и средния бизнес, които показват, че в основата на успешния брандинг са идеите, а не само парите.

ELO Soaps

Гръцките сапуни от зехтин са сред най-купуваните сувенири в туристическите магазини. Конкуренцията сред производителите на подобни продукти е наистина сериозна, и налагането на нов бранд изисква голяма доза креативност.

Компанията ELO решава да заложи на мотиви от гръцката митология, които да имплементира по оригинален начин в опаковката на своите сапуни. За целта, те се обръщат към Mike Karolos от Smirap Designs, който изработва серия стилизирани изображения на гръцки богове, които да се ползват в дизайна на опаковките:

“Целта беше да се направи нещо различно, което да грабва погледа на туристите” – споделя Karolos – “Темата с използване на мотиви от гръцката митология в опаковките на сувенири не е нова, дори в известна степен е преекспонирана. Но с моя дизайн в илюстративен стил, успяхме да съчетаем традиционното с модерното, което се хареса на таргет аудиторията” Този ход се оказва печеливш и сапуните на компанията бързо навлизат в магазините за сувенири в основните туристически дестинации на Гърция.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *