METRO: “Вашият успех е наша грижа”

Малките предприятия са гръбнакът на всяка икономика. Или поне това е клишето, което сме свикнали да чуваме от политиците. Но не само те смятат така.

Веригата магазини METRO Cash&Carry реши да насочи маркетинговата си програма именно в посока на малкия бизнес.

Кампанията подчертава ролята на METRO в подкрепата на успеха на всички независими собственици на фирми.

Под новия слоган “Вашият успех е наша грижа”, МЕТРО стартира кампания в над 20 държави, акцентираща на подкрепата, която веригата оказва на всички собственици на магазини и ресторанти.

METRO превръща личните им бизнес цели в сърце на кампанията и със сигурност се стреми да ги подкрепи в бизнес начинанията им.

метро маркетинг

Gisele Musa, маркетинг директор в METRO, обясни: “Новата ни кампания е логично продължение на нашите усилия да направим всичко възможно за успеха на независимите предприемачи. Ясното ни обещание и ангажираност към нашите клиенти, сега  оживява чрез нашите комуникационни материали. “
За целите на кампанията, METRO започват да издават вестник, разказващ истории от реалния бизнес, за предприемачи, които са постигнали своята мечта, подкрепени от METRO.
Десетки видео клипове преразказват всички тези истории в онлайн пространството.

Кампанията на METRO със сигурност постига успехи, защото е обърната към точната таргет група, провокирайки хиляди млади предприемачи да постигнат това, което хората от клиповете вече са постигнали.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *