Лоялността към потребителите заменя лоялността към бранда

Марките днес трябва да демонстрират лоялност към клиентите, вместо да очакват клиентите да бъдат лоялни към марката”, казва Стиен Пуггаард, главен изпълнителен директор на 4FINGERS. Това е така, защото потребителите днес имат безброй възможности за избор и бързат да открият ползите. Ако не открият ползи, те ще изберат друг бранд.

За Пуггаард и неговия екип, компаниите сега трябва да се стремят да създадат и допълнителни  преживявания за своите клиенти, които не са пряко свързани с продуктите на марката.  След скорошното си разширение в Австралия, с откриването на три нови магазина през юни, 4FINGERS се стреми да започне бизнес в Северна Америка и Европа следващата година. Те привлякоха някои влиятелни, художници и спортисти за рекламни лица на бранда.

В Сингапур, 4FINGERS организираха Local Motion, открит фестивал, с който компанията демонстрира желание да се включи в културния живот на страната, и готовност да работи за потребителите и извън магазините си.

4fingers-local-motion

“Обичам тази идея, защото мисля, че музиката е нещо, което свързва хората от различни раси и с различно социално положение”, каза изпълнителният директор на 4Fingers.

Основно предизвикателство пред всеки бранд в следващите години, ще бъде да осигури на потребителите т.нар. широк спектър от “ползи”, част от които не са свързани с конкретните продукти или услуги.

Това е начина, брандовете да демонстрират социална ангажираност и лоялност към своите настоящи и потенциални потребители.

4Fingers не са единствен пример в тази насока. Редица големи компании, като Coca Cola, Sony, Motorola … правят това дори доста преди 4Fingers. Новото е, че това съвсем скоро ще принуди и далеч по-малки компании да интегрират в маркетинговите си стратегии и социални инициативи, насочени към тяхната таргет аудитория.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *